Data e postimit: 2014-08-21 22:07:52
Lexime: 2602
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Ai që nuk do të vie ,gjithmonë e gjen një arsye !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1. Nuk sjell gjithmonë jeta shpërblime ! 2.Asnjëherë mos u kënaq me suksesin që ke arritur ,gjithmonë kërko më shumë nga vetja ! 3.Gjithmonë nga të këqijat, mundohemi që ta nxjerrim një të mirë !
Autori: Alfredo Tinaj · Lloji: Thenie · Tema: Thenie te ndryshme
Mos u trego shumë i ‘ndershëm’ me të gjithë në këtë botë.. Mos harro se pemët me të ‘drejta’ zgjidhen gjithmonë të parat për tu ‘prerë’..! Të kesh një vend në zemrën e dikujt, do të thotë të mos jesh asnjëherë vetë...
Autori: Myzejen Gjuzi · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Natyra
Në natyrë të qetë kur jam gjithmonë ëndërroj, e këngë të bukura me zogjtë filloj këndoj. Cicërimat e tyre me ëmbëlsi i ndjej e shikoj plot gaz zogun ne fole. Fluturat anë e mbanë mbi cdo lule fluturojnë dhe me bletët kra...
Autori: Mikela.DRK · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Ditelindja e nenes(ne shumes)
Mbretëresha jone gezuar ditelindjen. Të urojme edhe 💯 vite të tjera, të lumtura, të mbushura plot dashuri, fat, e mbarësi. Ti e di që për ne je shtylla e jetes, dhe na ke ndejtur pranë gjithmonë, na ke këshilluar na ke mesuar, na ke kritiku...
Autori: megi dhe fatime · Lloji: Gjeegjeza · Tema: a e gjeni dot
skenderbeu e ka te gjate, e kane burrat e perdorin grate.kush eshte? ai qe e prodhon njere e perdor ne jete, ai qe e ble nuk e ble per vete, dhe ai qe e ka nuk e shikon.kush eshte? me vete e ke ,me sy s'e sheh.kush eshte? I pata dy...
Autori: Xhulio Prenga · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ne jemi ketu ne toke per te...
Ne jemi ketu ne toke per te, per te...! -Per cfare e?! -Jemi ketu per te jetuar sigurisht! -Vetem per kete, vetem per te jetuar?! -Ndoshta ndoshta per te kaluar caste te bukura per te provuar ndjenjen e paqes dhe te dashurise ose ndoshta jemi gabimisht ke...
Autori: Madita · Lloji: Tregime per femije · Tema: Lumi dhe deti
Lumi dhe deti🌊 Nje herë u tubuan lumenjtë dhe Filluan ta qortojne detin duke i thene :Per q'arsye ti never qe jemi te pijshem e te embel kur hyjme ne ujin tend behemi te njelmet dhe te pa pijshem ? Kur deti i Ndegjoi keto fjale u tha:Mos Hyni t...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Lorena Luarasi · Lloji: Poezi personale · Tema: Dashuria dhe sakrifica e nenes
“Nënë, o nënë ku je?”-thërret fëmija natën Dhe me lot në sy gjum’ i ëmbël s’e zë, Bie në heshtje kur zërin e saj dëgjon E nën’ e dashur dorën në kokë i vë. Të sfilitur mëngjesi nënën e gjen Me birin e saj të dashur...
Autori: shefike kojku · Lloji: Gjeegjeza · Tema: fundi i botes
cfare ka ne fund te botes? shkronja s.
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, liria, forca e lirise
Është e drejta e gjithkujt të jetë i lirë në mendime por edhe në veprim. Liria është e rëndësishme dhe ka vlerë të madhe se pa liri jeta nuk ka kuptim. - Është e vështirë të shkruhet me fjalë; ajo duhet të përjetohet. Liria është r...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Kafsha rehatinë më të madhe e gjen në strofullën e vet !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1. Vec të kesh dhenë,se bari gjen sa të duash !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1. Vec të kesh dhenë,se bari gjen sa të duash !




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com